If I had superpowers....

Nej men allvarligt. Seriöst. I lost the game*.

 

Jag ser fram emot morgondagen. Kvällen i alla fall. Vi ska ha lite mysigt här hos pappa. Lite sorgligt dock att detta är första påsken utan varken farmor eller farfar. Det är liksom inte samma sak nu under alla högtider när dem är borta. Meeeen man får göra det bästa av situationen ändå!

 

Jag tror jag är lite för trött, men äh. Har ni hört Shane Dawsons låt Super Luv? Om inte, så måste ni göra det! Jag har hittils inte tröttnat trots att jag nästan lyssnat på den oavbrutet hela kvällen. Känns det som. Nejmen så dålig är den inte. Faktiskt helt okej. Jag gillar den.

 

 

Oh, but I'm not a superhero. I'm not that kinda guy. But I can save you, baby,

give me a try.


 

*The Game, Spelet, är ett ständigt pågående tankespel som går ut på att inte tänka på detta spel. Tänker man på "The Game" har man genast förlorat. Efter att man har förlorat så måste det gå 30 min innan man kan förlora igen. Då måste man informera sin omgivning om detta. När någon som aldrig tidigare har spelat får höra om "The Game" är denne från denna stund per automatik också med och spelar.

- sv.Wikipedia.org/The_Game


Kommentarer

Något du vill säga? :)

Namn:
Remember this?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0