I'm baaaack

Detta har vart en bra helg. Fredag till Lördag sov jag hemma hos min pojkvän och idag till igår var jag i Mariestad hos mina systrar. Igår kväll äkte vi på bilsemester, vilket vi brukar göra sådär på kvällarna. En gång åkte vi nästan till Örebro och igår åkte vi till arsborg för att de det övergivna sjukhuset. Alla saker står kvar inne, så som sängar, utrustning, skåp, gardiner o.s.v. Kan vara riktigt läskigt. Vi åkte också runt ettpar varv vid silverfallet. Nästa gång vi har bilsemester åker vi nog till Töreboda. Fast det bästa var nog innan vi åkte från Mariestad igår och vi skulle kolla om Frida var hos sin kille. De lämnade av mig en bit ifrån där han bodde och så gick jag dit och knackade på. Snacka om att Frida fick sig en överraskning när jag snubblar in helt oväntat och säger grattis till förhållandet. Suprise!


Jag, Soffi och Frida förra sommaren. Chill i parken. Gud vad jag längtar till sommaren!

Nej nu hoppas jag att maten är klar snart. Grillat, jummy!


Kommentarer

Något du vill säga? :)

Namn:
Remember this?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0