När man pratar om Teletubbies...

Hmm, började dagen med att fixa mig på 5 minuter, vaddå stressad? dock fick vi skjuts istället för att ta bussen till skolan. Annars var väl skolan som vanligt. Lite damp här och där med några minuters pluggande. Sista lektionen (musik) fortsatte vi öva på låten Who Says (cover). Efter middagen träffade jag min älskling Billy och hans kompisar. Satt på Pim's största delen av tiden. När jag kommer tillbaka börjar det med Teletubbies, fortsätter med Teenage Mutant Ninja Turtles och slutar med nåt som låter som ägg och kyckling... + fjädrar och pussar. Och bröst?! Vad bor jag med för folk igentligen?




Bra låt, bra text.

Kommentarer

Något du vill säga? :)

Namn:
Remember this?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0